Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2007 14:25 - ВИП Брадър или как се създава масова истерия
Автор: etoile Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4716 Коментари: 2 Гласове:
0



imageАко има хора, които знаят как да накарат огромната част от населението на страната да гледа и да говори за едно предаване, това са продуцентската компания СИА Адвъртайзинг в екип с Нова телевизия и Ню Моментс Ню Айдиъс.

За пореден път подготовката за старта на шоуто беше изключително професионална, завладяваща, надъхваща, малко екстравагантна, забавна и отново ще кажа – професионална.

Това, което Ню Момент ( защото те понасят на гърба си цялата ПР-стратегия и изпълнението й) правят за зрителите и за журналистите, които ще отразяват събитието, не се е случвало с други продукти или предавания поне откакто аз съм в „занаята“.

Не крия изобщо, че страшно харесвам работата им и им се възхищавам на идеите, на представянето им и не на последно място – на резултатите.

Не напразно офисът на Ню Момент е отрупан с малки златни чадърчета от фестивала на Асоциацията на рекламните агенции (АРА).

След няколко прес съобщения за новостите в Къщата, за броя на участниците и менюто им през първия ден, преди няколко дни в офиса ме потърси едно истинско джудже – същото в рекламния клип, което ми връчи покана за пресконференцията тази неделя, ден преди старта на шоуто.

Самата покана беше оформена като Дневна мисия със заглавие „Събери информация“ и с прикрепена за нея стреличка за дартс.

Мисията щеше да се счита за успешна, когато публикувам материал в медията, в която работя.

Как да не стана в неделя в девет и да не отида в Червената Къща! Беше ми интересно да видя какво ново са измислили от Ню Момент, след като миналата година мрачните зали на едно от посолствата беше сцената, на която се проведе пресконференцията за „греховния“ Биг Брадър 3.

В една от залите в Червената Къща бяха показани 12 силуета с малки мишенки върху тях.

Всеки от журналистите получи по три стрелички и всяка точно уцелена мишенка носеше по малко информация за съответния силует.

Предположения, разбира се, не липсваха, Тишо от Биг Брадър 1 със сигурност ще участва, защото е единственият от първия сезон, който обичаше индийска кухня.

Малкото русо чудо, което не знае певица ли е, модел ли е или само държанка на Киро Скалата – Ан Джи, също ще е сред участниците или поне на нея приличаше един от силуетите.

Другата „стръв“ беше сложена в папките – снимки на краката (!) на участниците, като повечето от тях очевидно страдат от мазоли и разместване на пръстите заради неудобни обувки.

image

Това са краката на човек, който като малък си е играл с кукли. Снимка: СИА


image

А тези два крака са насяли маваши. Снимка: СИА

Не крия, че ми събудиха интереса, както направиха и преди старата на предишното предаване, когато мобилният ми телефон звънна и непознат мъжки глас ми каза „Слушай внимателно, нямам да повтарям. Яви се на еди кое си място, в толкова часа. Не носи нищо друго, освен фотоапарат“.

Аз знам какво ще правя утре вечер – ще гледам още едно добре подготвено и направено риалити шоу.

Такова, каквото бТВ скоро няма да направят.



Тагове:   как,   Масова,


Гласувай:
0



1. rummi - тва сега постинг от сърце ли е
18.10.2008 21:01
или рекламка малка? и със, и без много реклама има хора, които си падат по долно шоу и такива, които не биха си губили времето.
цитирай
2. etoile - Очаква се
21.02.2009 14:37
от журналистите да са обективни. Това е мястото, на което казвам субективното ми мнение за нещата, които ми се случват служебно:) Когато някой си е свършил работата добре, защо да пестим похвалата си?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: etoile
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 90625
Постинги: 6
Коментари: 27
Гласове: 345
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930