Постинг
31.10.2007 21:02 -
Салфетка, гащи и джудже или Елате ни вижте!
Автор: etoile
Категория: Забавление
Прочетен: 2836 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 01.11.2007 14:17
Прочетен: 2836 Коментари: 2 Гласове:
0
Последна промяна: 01.11.2007 14:17
Основна задача на всеки ПР е да направи така, че да накара тълпата журналисти да се изсипе именно на неговото събитие, а не на някое друго.
За тази цел, сигурна съм, се мисли много повече каква да е поканата за събитието, отколкото как да бъде проведено самото събитие.
През последните три години съм получила близо 800 покани за какво ли не - по мейла, по пощата, по телефона, само през прозореца не е влетявала покана.
Но има едва няколко, които са ми останали в главата като "номинирани за Поканата".
Церемонията по награждаването едва ли ще е скоро, но за да се стимулират участниците в едноличната ми класация, ето номинираните до сега:
Гащи с адрес
Компанията е Слоги, организатор на събитието е От игла до конец, поводът - конкурсът на Слоги за Най-красиво дупе.
Синьо, меко на пипане пакетче, като бонбон.
Вътре - бели бикини Слоги с отпечатани на дупето датата и мястото на събитието.
Джудже със стрелички
Клиентът е Нова телевизия/Сиа за Биг Брадър, агенцията - Ню Момент, Ню Айдиъс.
Истински малък човек, мисля, че се казва Гено, донесе оформена като дневна мисия покана за старта на предаването.
Стреличката за дартс беше прикрепена към поканата.
Салфетка с телефон
Клиентът отново е Нова/Сиа, този път за "Островът на изкушението" (от 1 ноември по Нова всеки четвъртък и петък), агенцията - пак Ню Момент.
Писмо, донесено от куриер. В плика - салфетка с печата на предаването и написано на ръка с химикалка "Обади ми се! Тел: 088***".
Балончета въздух
Клиент - Нивеа, агенция - Марк Публицис, ако не се лъжа.
Признавам, не беше покана, а по-скоро тийзър преди старта на кампания за Нивеа Оксиджен пауър.
Изолиращ найлон с балончета (боже, това има ли си име? Онези, в които увиват техниката и всички обичаме да пукаме мехурчетата), а в него - картичка с новия продукт, съдържащ кислород.
До церемонията има много време, така че, колеги, keep going!;)
За тази цел, сигурна съм, се мисли много повече каква да е поканата за събитието, отколкото как да бъде проведено самото събитие.
През последните три години съм получила близо 800 покани за какво ли не - по мейла, по пощата, по телефона, само през прозореца не е влетявала покана.
Но има едва няколко, които са ми останали в главата като "номинирани за Поканата".
Церемонията по награждаването едва ли ще е скоро, но за да се стимулират участниците в едноличната ми класация, ето номинираните до сега:
Гащи с адрес
Компанията е Слоги, организатор на събитието е От игла до конец, поводът - конкурсът на Слоги за Най-красиво дупе.
Синьо, меко на пипане пакетче, като бонбон.
Вътре - бели бикини Слоги с отпечатани на дупето датата и мястото на събитието.
Джудже със стрелички
Клиентът е Нова телевизия/Сиа за Биг Брадър, агенцията - Ню Момент, Ню Айдиъс.
Истински малък човек, мисля, че се казва Гено, донесе оформена като дневна мисия покана за старта на предаването.
Стреличката за дартс беше прикрепена към поканата.
Салфетка с телефон
Клиентът отново е Нова/Сиа, този път за "Островът на изкушението" (от 1 ноември по Нова всеки четвъртък и петък), агенцията - пак Ню Момент.
Писмо, донесено от куриер. В плика - салфетка с печата на предаването и написано на ръка с химикалка "Обади ми се! Тел: 088***".
Балончета въздух
Клиент - Нивеа, агенция - Марк Публицис, ако не се лъжа.
Признавам, не беше покана, а по-скоро тийзър преди старта на кампания за Нивеа Оксиджен пауър.
Изолиращ найлон с балончета (боже, това има ли си име? Онези, в които увиват техниката и всички обичаме да пукаме мехурчетата), а в него - картичка с новия продукт, съдържащ кислород.
До церемонията има много време, така че, колеги, keep going!;)
Следващ постинг
Предишен постинг